23 lipca 2011

Po dłuuuugiej nieobecności

Dawno nic nie pokazałam na blogu ale to nie znaczy, ze kiwałam palcem w bucie. Zapatrzyłam się na blogi wnętrzarskie i doskonaliłam pieczenie chlebków. Powstało też kilka dekupażowych przedmiotów.
Miałam również bardzo przykre zajście. Zostałam okrutnie oszukana przez sklep MAGDOWO.PL. Być może niektórym z Was sprawa jest znana. Niestety postępowanie właścicielki-oszustki położyło cień na inne sklepy internetowe i chyba na jakiś czas dam sobie spokój z zakupami w sieci.
No a teraz do rzeczy! Lato nie rozpieszcza nas w tym roku więc gdy buro za oknem najlepiej pocieszyć oko słodkimi, pastelowymi kolorami. Właśnie takich użyłam do kartki z okazji 30-tych urodzin.







Od razu zrobiło mi się lepiej:) A Wam? Ściskam moje skromne grono podglądaczy i słońca życzę.

4 komentarze:

  1. Witaj po przerwie :)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac. Kartka bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)
    Kartka urocza!!!
    Na forum scrappassion jest watek w jakich sklepach nie kupować. Zajrzyj tam, może jeszcze coś da się uratować.
    http://scrappassion.mojeforum.net/viewtopic.php?t=2073

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy tworzysz :) też czasem dłubie w scrapbooking-u, ale z pewnością moje prace nie dorównują twoim :P
    Bratnia dusza, w trochę innym stylu ale zapraszam ;)

    www.domowezapleczeinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie:) Piękna kartka, trzeba mieć do tego naprawdę talent...ja mogę zrobić wszystko ale do scrapowych kartek nie mam weny:P:)

    Pozdrawiam cieplutko z Norwegii

    OdpowiedzUsuń